Wędkarstwo karpiowe – karpie i leszcze na pellet Łowca 12mm

Czas na krótką zasiadkę z marszu i wędkarstwo karpiowe. Moim celem były leszcze i karpie z łowiska Lipie k. Rzeszowa (woj. podkarapckie). Pogoda dopisała, ryby brały, wróciliśmy zadowoleni.

Radem z Dawidem z samego rana postanowiliśmy się wybrać połowić karpie. Mieliśmy tylko kilka godzi i apetyt na coś większego. Jako przynęty postanowiliśmy jak zwykle zastosować pellet zanętowy Łowca tym razem halibut/czekolada. Na włosie natomiast ochotka i halibut 12 mm.

[URIS id=3179]

Łowisko zanęciliśmy procą. W wodzie wylądowało dywanowo ok kilograma pelletu Łowca 8 mm. Pelletu 8 mm nie rozrabiamy wcześniej wodą. W takiej postaci jak jest w opakowaniu ładujemy go do wody. W koszyczkach używaliśmy tego samego smaku jednak w granulacji 3 mm. Na jedną wędkę łowiłem metodą, gdzie również dawałem 3 mm choć zgodnie z kanonami i wygodą powinny być 2. Przyjechaliśmy jednak się zrelaksować i nie chciało nam się kolejnego rodzaju rozrabiać w kolejnym wiadrze.

Mimo to ryby brały i to jak szalone. Małe karpie nieufnie trącały pellet na włosie co często kończyło się zacięciami za bok pyska. Największy karp tego dnia ok 8 mm wziął na pellet łowca 12 mm o smaku ochotki. Był pewnie zapięty za pysk. Co warto zaznaczyć na zestawie zamiast typowego ciężarka karpiowego i wymyślnego przyponu był koszyczek zanętowy w dodatku kwadratowy (często stosowany na rzekach). Można ? No a jak!

Mapka z dojazdem do łowiska Lipie k. Rzeszowa.

Na filmie pozwoliłem sobie zabrać głos na temat zarządu głównego PZW. Proszę Was również o wypowiedź w komentarzach pod filmem co o tym sądzicie. Jednocześnie na filmie pojawią się 3 pytania na które możecie odpowiedzieć klikając odpowiednią odpowiedź. Standardowo jak film się spodoba proszę zostawić łapkę w górę za co z góry dziękuję. Kolejny film standardowo w piątek o 19:00 na kanale Łowcy w YouTube. Pamiętajcie! Weekend zaczyna się w piątki o 19:00 na kanale Łowcy.