Na karpie z komercji, moje hobby to wędkarstwo | Przystanek Stawy Grębów woj. podkarpackie

23.07.2015 w czwartek wybrałem się bardzo spontanicznie z Jurkiem na zbiornik komercyjny w Grębowie – Przystanek Stawy. Naszym celem były karpie i właśnie takie ryby udało nam się złowić. Pogoda w tym dniu była tragiczna. Upał ledwo pozwalał oddychać, z czoła lał się pot. Media apelowały aby w ramach możliwości nie wychodzić z domu. Jednak prawdziwym łowcą pogoda nie przeszkadza. Jeżeli żona dała zielone światło na ryby to trzeba korzystać.

Ponieważ ostatnio na Lipiu, kiedy panowały podobne warunki atmosferyczne ryby brały tylko wcześnie rano – umówiliśmy się, kiedy tylko będzie otwarte łowisko. Po wniesieniu opłaty, załadowaliśmy graty na wózek i zajęliśmy wybrane stanowisko. Początkowo był skwar, który przerodził się deszcz. Następnie jeszcze większy skraw, który docelowo ok 13 przerodził się w burze z piorunami i już niestety tego nie przetrwaliśmy. Mimo wszystko oboje złowiliśmy ładne karpie i na naszych twarzach pojawiły się uśmiechy.

[URIS id=1916]

Taktyka na ten dzień była pod kątem dużych karpi. Nęciliśmy łowisko pelletm Łowca halibut / wanilia 8 mm a na zestawach umieściliśmy duże kulki i pellet. Brań jednak było mało jak na komercję więc zdecydowaliśmy się zmniejszyć przynęty. W tym dniu kluczem do sukcesu okazały się o dziwo poczciwe robaki. To właśnie ta przynęta dawała największą ilość brań. O dziwo też na białe robaki brały karpie średnie i duże. To już drugi raz w tym roku (pierwszy był na lipiu) kiedy biały robak rządzi.

Mapka z dojazdem do miejscowości Grębów – łowisko komercyjne Przystanek Stawy

Zapraszam na film wędkarski z wyprawy na karpie z komercji. Tym razem krótko i na temat. Jak zwykle nie zabrakło dobrych humorów i zabawnych sytuacji, które zobaczycie na filmie. Zapraszam po oglądnięciu do dyskusji w komentarzach i udostępnienia wyprawy wśród znajomych.

Zobacz poprzednie wyprawy wędkarskie:

Po prostu Karpie na feeder bez C&R – wędkarstwo Po prostu Karpie na feeder bez C&R – wędkarstwo
Za brak koleżeństwa będzie lincz! – NADCHODZI Puchar Wędkarstwo Lucio 2015 Za brak koleżeństwa będzie lincz! – NADCHODZI Puchar Wędkarstwo Lucio 2015