Miały być szczupaki a wyszły karpie | Stary San Hurko – wędkarstwo karpiowe

Na Stary San Hurko jechaliśmy z nastawieniem na duże szczupaki. Jak to możliwe, że łowiliśmy duże karpie ? Spining zamieniliśmy na wędkarstwo karpiowe ze względu na aktywność ryb.

W czwórkę wybraliśmy się jednym autem na łowisko położone koło Przemyśla. Wszyscy z wyłączeniem Dawida zabraliśmy wędki spinningowe co okazało się dla nas zgubne. Film wędkarski z wyprawy uratował ostatecznie Dawid zabierając gruntówki i pellet Łowca.

[URIS id=3854]

Zaczęliśmy z samego rano. Pogoda była fatalna. Padał deszcz, wiał porywisty wiatr i było zimno. Po trzech godzinach machania spinning dosłownie wszystkimi możliwymi przynętami (nawet bocznym trokiem) poddaliśmy się. Pogoda nas wykończyła. Grzaliśmy się w aucie, piliśmy gorącą kawę ale po prostu drapieżniki nie chciał współpracować. Dzień wcześniej z informacji, które przekazali nam miejscowi duże szczupaki brał doskonale.

Na tym polega wędkarstwo, że ryby codziennie brać nie mogą. I można by tak stwierdzić po 3ech godzinach, ze dzień do niczego bo ryby nie biorą ale nie. Dawid się nie poddał. Zabrał ze sobą gruntówki. Szybko rozłożył je na podeście, rozrobił pellet i zarzucił zestawy. Na brania nie trzeba było czekać. Na zmianą na obu wędkach meldowały się piękne karpie, które pewnie pobierały pellet. Najlepszym smakiem w tym dniu okazał się pellet Łowca 12 mm halibut.

Mapka z dojazdem do łowiska Stary San w miejscowości Hurko.

Można powiedzieć, że Dawid uratował wyjazd. Pomimo tego, że poplotkowaliśmy i miło spędziliśmy czas powrót o pustym kiju zawsze pozostawia niedosyt. Sam widok holowanych karpi potrafi podnieść człowieka na duchu. Sprawdziła się zasada, że do humorów ryb trzeba się umieć dopasować. Jak nie drapieżniki to karpie. A co.

Zapraszam na film wędkarski z wyprawy na łowisko Stary San w miejscowości Hurko. Jak się spodoba proszę pod filmem zostawić łapkę w górę za co z góry dziękuję. Kolejna premiera standardowo w piątek o 19:00 bo weekend zaczyna się w piątki o 19 na kanale Łowcy. Ryby, ryby, ryby.

Zobacz poprzednie wyprawy wędkarskie:

Karasie na pellet Łowca i wędkarstwo gruntowe | jesień 2016 Karasie na pellet Łowca i wędkarstwo gruntowe | jesień 2016
Boleń i okonie na spinning z Rzemienia – wędkarstwo spinningowe 2016 Boleń i okonie na spinning z Rzemienia – wędkarstwo spinningowe 2016