Szczupak na żywca a kozaki na rybach w deszczu mokną – wędkarstwo

Zestawienie typu szczupak na żywca, leszcz i karp nie zdarza się często. Łowię z chłopakami na łowisku Lipie k. Rzeszowa. Metoda połowu – wędkarstwo gruntowe: feedery i drgająca szczytówka.

Naszym celem były karpie, choć Adaś się wyłamał i zarzucił wędkę na żywca. Pomimo tego iż byliśmy w 4 osoby zarzuciliśmy tylko 6 wędek. Łowisko o dużej presji wędkarskiej nie dało wyboru większej miejscówki. Pomimo deszczu i chłodu miło spędziliśmy czas z rybami na łonie natury.

[URIS id=3651]

Nad wodę wyjechaliśmy jak było jeszcze ciemno. Po przybyciu na łowisko i rozłożeniu sprzętu było już widno. W tym dniu prawie cały zbiornik był zajęty. Zajęliśmy jedno z ostatnich miejsc. Nie chcieliśmy się męczyć i plątać zestawów więc postanowiliśmy łowić na 6 wędek. Brania choć nie częste występowały. Ryby interesowały się na zamianę kukurydzą i pelletem. Z założenia mieliśmy przeznaczone na łowienie ok 5 godzin więc nie ryzykowaliśmy kulek proteinowych.

Przypadkowo podczas sikania Adam odkrył, że wokół nas rośnie dużo grzybów. Najprawdopodobniej w nocy były wysyp. Były to kozaki, podgrzybki i prawdziwki. Za każdym razem, gdy ktoś chodził w krzaczki wracał z pełnymi rękoma. W ten sposób ostatecznie zapełniliśmy prawie całe wiadro grzybami. Taki miły dodatek do wędkowania.

Mapa z dojazdem na łowisko Lipie k. Rzeszowa woj. podkarpackie.

Oprócz ryb i grzybów na filmie chciał wystąpić jeszcze jeden kolega – turkuć podjadek. Kolega przyszedł nas odwiedzić na stanowisko i zaprezentować swe wdzięki. Po krótkiej sesji filmowej zwiał i ukrył się w mgnieniu oka pod powierzchnią ziemi.

Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić na krótki film z wypadu. Jak się spodoba proszę zostawić łapkę w gorę za co gorąco dziękuję. W przypadku pytań lub  chęci poplotkowania zachęcam do dyskusji w komentarzach pod filmem. Standardowo kolejna premiera w piątek o 19:00, bo weekend zaczyna się w piątki o 19 na kanale Łowcy. Ryby, ryby, ryby.

Zobacz poprzednie wyprawy wędkarskie:

wedkarstwo2 Karpie i karasie na feeder z wody PZW Trzciana, dary losu i głupawka – wędkarstwo
 Szczupak na pellet Łowca i leszcze na patelni – wędkarstwo Szczupak na pellet Łowca i leszcze na patelni – wędkarstwo