Górskie karpie i pstrągi z łowiska Frydman na feeder i grunt – wędkarstwo

Pstrągi i karpie z malowniczo położonego łowiska u podnóży Tart – O.R.W. Spinning. Zbiornik znajduje się między miejscowościami Nowy Targ i Niedzica. Łowimy na klasyczny grunt i feeder.

W górskich łowiskach woda nagrzewa się dużo wolniej. Kiedy w okolicach Rzeszowa ryby żerują pełną łuską na Frydmanie dopiero się rozkręcają. Pojechaliśmy w ciemno, uprzedzeni, że brania mogą być chimeryczne a pogoda nie najlepsza. Jak to się skończyło ?

[URIS id=3145]

Z samego rana wyjechaliśmy z Zakopanego, gdzie przebywaliśmy z rodzinami. Po godzinie dotarliśmy na miejsce. Naszym oczom ukazało się malowniczo położone łowisko, w tle którego przez chmury przedzierały się Tatry. Szybko rozłożyliśmy sprzęt i już po 15 minutach na wędkach zaczęły meldować się pierwsze ryby. Ja łowiłem na feedery drgające szczytówki a Dawid na klasyczny grunt.

Najlepszą przynętą okazał się pellet Łowca 12 mm. Opiekun łowiska sceptycznie popatrzył kiedy na początku powiedzieliśmy, że zamierzamy łowić na pellet bo ryby tego nie znały. Warto jednak było zaryzykować bo ilość brań przewyższyła niejedną standardową zasiadkę. Drugą skuteczną przynęty były 2 pinki mocowane na małym haczyku. Na taki zestaw z kolei brały pstrągi. Udało mi się uwiecznić walkę pstrągów holowanych na zestaw z koszyczkiem. Coś niesamowitego.

Mapka z dojazdem do łowiska O.R.W. Spinning Frydman.

Zapraszam na film wędkarski z wypadu, którego bohaterami są górskie pstrągi i karpie. Po obejrzeniu jak się spodoba proszę zostawić łapkę w górę, za co z góry dziękuję. Kolejna premiera standardowo w piątek o 19:00 bo weekend zaczyna się w piątki o 19 na kanale Łowcy. Ryby, ryby, ryby!

Zobacz poprzednie wyprawy wędkarskie:

wedkarstwo Szczupaki i okonie na spinning rz. Wisłok, Rzeszów – wędkarstwo spinningowe