Duży Karaś z wody PZW na pellet Łowca – wędkarstwo gruntowe

17.05.2015 wybrałem się z Dawidem na łowisko Lipie. Jest to 10-o hektarowy zbiornik po żwirowy należący do PZW okręgu Rzeszów. Łowisko jest jednym z lepszych o ile nie najlepszym w okolicach Rzeszowa jeżeli chodzi o karpie. Zjeżdżają się tu ludzie z całego województwa i co niektórzy przesiadują po kilka dni. Pomimo, iż nad wodą pojawiliśmy się o 4:30 nad ranem zajęliśmy jedno z ostatnich wolnych miejsc.

Nastawialiśmy się na karpie i właśnie takie ryby podczas wyprawy udało nam się złowić. Łowiliśmy na pellet Łowca 12mm o smaku truskawka, który w tym dniu idealnie spasował rybom. Jedną wędkę miałem cały czas zarzuconą na małą kulkę pływającą (również truskawkową) podpartą pływającą kukurydzą, jednak miałem na nią zdecydowanie mniej brań. Łowisko zanęciliśmy dywanowo pelletem Łowca 8mm o smaku halibut / orzech i halibut / cynamon.

[URIS id=1532]

Uwieńczeniem wyprawy był Karaś 45 cm o wadze ponad 2 kg złowiony przez Dawida (również na pellet truskawkowy Łowca) jako przyłów. Gdyby był to karp uszedłby w tłumie. Jak by tego było mało – karaś wziął w końcowej fazie holu karpia na drugiej wędce. Na jednym ze zdjęć widać jak Dawid trzyma 2 ryby. Niesamowity dublet.

Dojazd do łowiska Lipie (woda należy do PZW okręgu Rzeszów)

Na koniec zapraszam na film wędkarski z wyprawy.

Choroba ryb, o której wspominam na filmie to najprawdopodobniej wiremia wiosenna (info z komentarza od Tomka pod poprzednim filmem).

Zachęcam do dyskusji w komentarzach na końcu wpisu.

Zobacz też poprzednie wyprawy wędkarskie:

8 KARPI w 3 godziny z wody PZW Rzeszów – wędkarstwo gruntowe 8 KARPI w 3 godziny z wody PZW Rzeszów – wędkarstwo gruntowe
Ostatnio dodany film Nocne grube ryby, spalone buty i papryka z ogniska