Okonie biorą na spinning aż serce się raduje ale kto ma większego?

Łowienie okoni na spinning to jedna z moich ulubionych metod połowu. Kilerem na wody w okolicach Rzeszowa jest boczny trok. Ponieważ lód odpuścił wracam do tematu wędkarstwo spinningowe.

Film wędkarski z wyprawy można podzielić na 2 wątki. Klenie łowione na spinning na rzece Wisłok w miejscowości Trzebownisko i okonie łowione na rzece Strug w Rzeszowie. Podczas dojazdu natknęliśmy się na kontrole trzeźwości “trzeźwy poranek” i wszyscy zostaliśmy przebadani alkomatem przez policję.

[URIS id=2721]

O 7:00 nad radem spotkaliśmy się na stacji benzynowej. Na 3 auta ruszyliśmy do Trzebowniska nad rzekę Wisłok. Po drodze natknęliśmy się na akcję trzeźwy poranek i zostaliśmy przebadani na obecność alkoholu. Wyniki badania zobaczycie na filmie. Był to dzień po ostatkach stąd można było się spodziewać takiej kontroli. Po dojechaniu na miejscu okazało się, że jest straszny wiatr, wysoki poziom wody i szybki nurt. Mimo to jako wytrawni łowcy podjęliśmy wyzwanie i ruszyliśmy na łowy.

W sumie odwiedziliśmy 3 miejscówki. Na każdej oddaliśmy po kilkadziesiąt rzutów. Niestety ryby nie chciały kompletnie współpracować. Jedynym wynikiem łowienia w takich warunkach było wyjście okonia za małym woblerem. Jak by tego było mało Filip złamał wędkę. Na szczęście miałem w bagażniku 2 więc mógł kontynuować łowienie. Kiedy po 50 rzucie na 3ciej miejscówce nic się nie działo padła szybka decyzja. Jedziemy na Strug w Rzeszowie. Nie ma nic do stracenia.

Mapka z dojazdem do rzeki Strug w Rzeszowie

Sprawnie przemieściliśmy się na dobrze znane stałym widzom łowisko. W między czasie dojechał do nas Dawid. Pierwsze 3 rzuty wywołały u nas uśmiech na twarzy ponieważ co rusz na wędkach meldowały się kolejne okonie. Ryby były małe ale brały bardzo pewnie i agresywnie. Po porażce nad Wisłokiem to było niesamowite uczucie. Warto zaznaczyć, ze ryby dobrze reagowały na agresywną pracę przynęty. Spokojny hol nie robił na nich wrażenia.

Jak już kilka razy podkreślałem na filmach warto eksperymentować. Okoni na spinning trzeba szukać. To tak samo jak z lodem. Nie biorą w jednej dziurze zmieniamy miejscówkę. Gdybyśmy zostali w Trzebownisku wrócilibyśmy kompletnie zawiedzeni. Na filmie możecie posłuchać równiez ekskluzywnej rozmowy z Jurkiem, który powoli przebudza się z zimowego snu. Standardowo ogrzaliśmy się przy ognisku fasolce bo bretońsku i kiełbasie. To już chyba tradycja.

Zostaw łapkę w górę jak film się podoba. Zachęcam również do dyskusji w komentarzach. Premiera kolejnego filmu standardowo już za tydzień w piątek o 19::00 bo weekend zaczyna się w piątek o 19 na kanale Łowcy. Tak jak mówiłem na filmie aktualnie do niedzieli jesteśmy w Poznaniu na targach Rybomania. Zapraszam serdecznie na nasze stoisko gdzie możecie przybić piątkę, zrobić sobie fotkę i poplotkować. Ryby, ryby, ryby!

Zobacz poprzednie wyprawy wędkarskie:

wedkarstwo Karpie, sandacze i hardcore | wędkarstwo podlodowe
Coś innego niż okonie spod lodu bo ileż można.. wędkarstwo podlodowe Coś innego niż okonie spod lodu bo ileż można.. wędkarstwo podlodowe