Rybomania Sosnowiec 2016 targi wędkarskie i obóz Łowcy

Była Rybomania w Poznaniu, była w Lublinie czas na podbój Sosnowca. Po raz pierwszy w tym roku impreza odbyła się w Zagłębiu. Nie mogła tam zabraknąć obozu Łowcy.

Targi wędkarskie trwały 3 dni (piątek dzień VIP, sobota i niedziela). Ponieważ Sosnowiec jest niedaleko od Rzeszowa 2,5 godziny autostradą A4 wyjechaliśmy w piątek nad ranem. Na miejscu byliśmy ok 11. Ruch rano był delikatny. Spokojnie rozstawiliśmy stoisko i rozpoczęliśmy integrację z zaprzyjaźnionymi firmami.

[URIS id=2854]

Pierwszy dzień targów Rybomania upłynął w miłej kameralnej atmosferze. Wprawdzie wśród firm i wystawców przewijały się pojedynczy kliencie “nie z branży” ale był to dzień typowo branżowy. Większość z ciekawością czekała na to co wydarzy się w sobotę. Ponieważ Rybomania w Sosnowcu odbyła się pierwszy raz było to zagadką. Na pochwałę zasługuje ochrona i służby porządkowe, które w porównaniu z Poznaniem i Lublinem wypadły wzorowo. Na naszym stoisku kilka razy dziennie były wymieniane śmieci, było czysto i pozytywnie.

Hotel mieliśmy 2km od hali Expo Silesia w miejscowości Dąbrowa Górnicza. Niby inna miejscowość a tak naprawdę jedna przecznica dalej od hali wystawienniczej. W sobotę wystartowaliśmy z samego rana tak aby na hali być przed pierwszymi zwiedzającymi. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, ponieważ czego nikt się chyba nie spodziewał po otwarciu drzwi targi wędkarskie wypełniły się po brzegi. Na uliczkach zrobiło się tłoczno. ruch był porównywalny (skalując powierzchnie) do Poznania.

Mapka z dojazdem do Expo Silesia w Sosnowcu

Genialna atmosfera i ludzie odwiedzający nasze stoisko. O 13:00 pierwszy raz na szybko mogłem wyjść do toalety. Na relacji filmowej z Rybomani zobaczycie kilka osób, które nagrałem na stoisku. Nie zabraknie również nowości i najlepszych firm obecnych na imprezie. Jako perełkę na torcie polecam pierwszy kontakt Kasi z tyczką i walkę z karpiem na symulatorze holu ryb. Ponadto rzeczy, których wcześniej nie było. Jednym słowem miód malina.

Niedziela to powtóra z soboty z tymże ruch był mniejszy. Zresztą nie ma co pisać. Musicie to zobaczyć. Polecam obejrzeć film od początku do końca ponieważ to relacja z 3 ech dni i przeplatają się różne wątki. Po oglądnięciu jak się spodoba proszę zostawić łapkę w górę pod filmem z góry dziękuję. Zachęcam jednocześnie do dyskusji pod filmem. Kolejna premiera jak zwykle w piątek o 19:00 bo weekend zaczyna się w piątki o 19 na kanale Łowcy. Ryby, ryby, ryby!

Jeżeli przegapiłeś zapraszam na rozmowę z Piotrem Kamińskim szefem Rybomani, która odbyła się przed targami. Poruszamy w niej kilka ciekawych informacji związanych z targami.

Zobacz poprzednie wyprawy wędkarskie:

Spinning, okonie i grill na wesoło z obozem Łowcy – wędkarstwo spinningowe Spinning, okonie i grill na wesoło z obozem Łowcy – wędkarstwo spinningowe
Zebranie w kole wędkarskim PZW Rzeszów i łowienie okoni na spinning Zebranie w kole wędkarskim PZW Rzeszów i łowienie okoni na spinning