Spinning, okonie i grill na wesoło z obozem Łowcy – wędkarstwo spinningowe

Okonie to moje ulubione drapieżniki. Bardzo często łowię je na boczny trok. Tak było i tym razem. Wybraliśmy się na rzadko uczęszczany zbiornik w miejscowości Świętoniowa.

Cel wyprawy to oczywiście okonie. Metoda wędkarstwo spławikowe i boczny trok. Ponadto na ten dzień zaplanowaliśmy grilla. Pogoda była akceptowalna więc wszyscy mieliśmy doskonałe humory. Ze względu na odległość od Rzeszowa ponad 40km pojechaliśmy tylko na 2 samochody.

[URIS id=2840]

Z samego rana spotkaliśmy się pod Tesco w Rzeszowie. Szybkie zakupy butów, bagietek oraz fasolki i w drogę. Na łowisko dojechaliśmy w niecałą godzinę. Rozłożyliśmy wędki, szybki montaż zestawów i do roboty. Jedyny utrudnieniem w tym dniu był wiatr. Wiał, wiał i nie chciał przestać. Łowisko jest bardzo głębokie więc żeby przynęta szybciej opadała do dna stosowaliśmy ciężkie ciężarki co z kolei przypadkiem ułatwiło łowienie przy wietrznej pogodzie.

Rybom z kolei pogoda chyba przeszkadzała. Nie chciały współpracować brały nieprzewidywanie np. przy brzegu i kapryśnie. Całe szczęście nie był to dzień bez wyników. Nie wszyscy ale jednak niektórzy połowili kilka sztuk ryb. Nie wszystkie udało mi się nagrać ponieważ momentami rozdzielaliśmy się na mniejsze grupy i łowiliśmy w różnych rejonach łowiska. Zbiornik trudny technicznie ale klimatyczny. Ma coś w sobie.

Mapka z dojazdem do łowiska w miejscowości Świętoniowa (woj. podkarpackie):

Standardowo jak na prawdziwe wyprawy łowcy przystało nie zabrakło termosu z kawą. Nigdzie ciepła kawa nie smakuje tak jak na rybach. Tym razem Romek zabrał duży termos z pysznym wywarem. Jak była kawka to i grill. Rozpaliliśmy w przerwie węgiel i raczyliśmy się fasolką po bretońsku i kiełbasą. Na filmie usłyszycie nawet teorię na temat fasolki. Pojawiła się znienacka i na stałe zagościła w obozie Łowcy.

Zapraszam cieplutko na film. Polecam koniecznie obejrzeć całość. Na końcu mały bonus, dla osób, które na bieżąco nie śledzą fanpage Łowcy na facebooku. Po oglądnięciu jak się spodoba proszę o łapkę w górę i zachęcam do dyskusji pod filmem. Kolejna premiera standardowo w piątek o 19:00 bo weekend zaczyna się w piątki o 19:00 na kanale Łowcy. Miłego weekendu, ryby, ryby, ryby!

Zobacz poprzednie wyprawy wędkarskie:

Zebranie w kole wędkarskim PZW Rzeszów i łowienie okoni na spinning Zebranie w kole wędkarskim PZW Rzeszów i łowienie okoni na spinning
Szczupaki, okonie i jaź na spinning – wędkarstwo spinningowe Szczupaki, okonie i jaź na spinning – wędkarstwo spinningowe