Sandacz i szczupaki na wietrze | wędkarstwo spinningowe 2016

Wędkarstwo spinningowe podczas silnego wiatru nie należy do najłatwiejszych. Pomimo tego złowilismy 3 gatunki drapizęników: szczupaki, okonie i sandacza.

Woda w rzece Wisłok była czysta, nie padał deszcz i mieliśmy dobre humory. Zapowiadało się dobrze, natomiast drapiezniki nie chciały współpracować. Jeździliśmy od miejscówki do miejscówki aby zlokalizować ich miejsce pobyty. W końcu sie udało.

wedkarstwo3
wedkarstwo1
wedkarstwo5
wedkarstwo4
wedkarstwo2

Zaczęliśmy na zalewie rzeszowskim na wysokości rezerwatu Lisia Góra. Dawid przez ok 30 minut złowił tylko jednego okonia. Postanowiliśmy przmiescić się wyżej pod przepompownię w Zwięczycy. Kolejno obławialiśmy miejscówki w stronę zabory. Ryby po prostu nie chciały z nami współpracować. Zapadła decyzja – odpuszczamy Wisłok, jedziemy na Strug. Na strugu niestety taka sama sytuacja. Ryby jakby zapadły się pod ziemię.

W despoeracji postanowiliśmy wrócić nad zalew na wysokości żwirowni. Po drodze obłowiliśmy oczko wodne przy żwirowni i dotarliśmy nad brzeg, gdzie rozgrywanę są w naszym kole zawody na zakończenie sezonu. Ryby ruszyły. Okonie i szczupaki uderzały w przynęty falowo. Był moment, że nie dałem rady odłożyć kamery. Wszystko było fajnie tylko niesamowicie wymęczył nas mocny wiatr.

Mapka z dojazdem do zalewu rzeszowskiego gdzie było najwięcej brań.

Na zakończenie dnia postanowiłem z Dawidem odwiedzić miejscówkę poniżej zapory. Zacieliśmy w prawdzie 2 okonie ale nie udało nam sie ich wyholowac do brzegu bo się spięły. Sąsiedzi złowili natomiast 2 sandacze, z czego jednego udało mi się nagrać. Był to dziwny dzień. Kapryśne brania, brak logiki w zachowaniu ryb sprawiły, że po 5ciu godzinach mieliśmy niedosyt w łowienia ale zmęczenie wiatrem dało górę.

Zapraszam na film wędkarski z połowu drapiezników na spinning w trudnych warunkach. Jak się spodoba standardowo proszę zostawic łapkę w góre za co z góry dziekuję. Standardowo kolejna premiera w piątek o 19, bo weekend zaczyna sie w piątki o 19 na kanale Łowcy. Ryby, ryby, ryby!

Zobacz poprzednie wyprawy wędkarskie:

Łowienie okoni w nocy na spinning – wędkarstwo spinningowe Łowienie okoni w nocy na spinning – wędkarstwo spinningowe
Sandacz, szczupaki i okonie z łódki na spinning – wędkarstwo spinningowe Sandacz, szczupaki i okonie z łódki na spinning – wędkarstwo spinningowe