Sandacz i szczupaki na wietrze | wędkarstwo spinningowe 2016

Wędkarstwo spinningowe podczas silnego wiatru nie należy do najłatwiejszych. Pomimo tego złowilismy 3 gatunki drapizęników: szczupaki, okonie i sandacza.

Woda w rzece Wisłok była czysta, nie padał deszcz i mieliśmy dobre humory. Zapowiadało się dobrze, natomiast drapiezniki nie chciały współpracować. Jeździliśmy od miejscówki do miejscówki aby zlokalizować ich miejsce pobyty. W końcu sie udało.

[URIS id=3798]

Zaczęliśmy na zalewie rzeszowskim na wysokości rezerwatu Lisia Góra. Dawid przez ok 30 minut złowił tylko jednego okonia. Postanowiliśmy przmiescić się wyżej pod przepompownię w Zwięczycy. Kolejno obławialiśmy miejscówki w stronę zabory. Ryby po prostu nie chciały z nami współpracować. Zapadła decyzja – odpuszczamy Wisłok, jedziemy na Strug. Na strugu niestety taka sama sytuacja. Ryby jakby zapadły się pod ziemię.

W despoeracji postanowiliśmy wrócić nad zalew na wysokości żwirowni. Po drodze obłowiliśmy oczko wodne przy żwirowni i dotarliśmy nad brzeg, gdzie rozgrywanę są w naszym kole zawody na zakończenie sezonu. Ryby ruszyły. Okonie i szczupaki uderzały w przynęty falowo. Był moment, że nie dałem rady odłożyć kamery. Wszystko było fajnie tylko niesamowicie wymęczył nas mocny wiatr.

Mapka z dojazdem do zalewu rzeszowskiego gdzie było najwięcej brań.

Na zakończenie dnia postanowiłem z Dawidem odwiedzić miejscówkę poniżej zapory. Zacieliśmy w prawdzie 2 okonie ale nie udało nam sie ich wyholowac do brzegu bo się spięły. Sąsiedzi złowili natomiast 2 sandacze, z czego jednego udało mi się nagrać. Był to dziwny dzień. Kapryśne brania, brak logiki w zachowaniu ryb sprawiły, że po 5ciu godzinach mieliśmy niedosyt w łowienia ale zmęczenie wiatrem dało górę.

Zapraszam na film wędkarski z połowu drapiezników na spinning w trudnych warunkach. Jak się spodoba standardowo proszę zostawic łapkę w góre za co z góry dziekuję. Standardowo kolejna premiera w piątek o 19, bo weekend zaczyna sie w piątki o 19 na kanale Łowcy. Ryby, ryby, ryby!

Zobacz poprzednie wyprawy wędkarskie:

Łowienie okoni w nocy na spinning – wędkarstwo spinningowe Łowienie okoni w nocy na spinning – wędkarstwo spinningowe
Sandacz, szczupaki i okonie z łódki na spinning – wędkarstwo spinningowe Sandacz, szczupaki i okonie z łódki na spinning – wędkarstwo spinningowe